Přihlaste se do nové výzvy na podporu projektů s komerčním uplatněním

Repro: VTP UP
Pondělí 23. červenec 2018, 8:00 – Text: Dana Jurková

Podpora vědeckých aktivit vedoucích ke komerčnímu uplatnění. To je hlavní smysl nové výzvy Proof-of-Concept Vědeckotechnického parku UP. Zájemci v ní mohou požádat až o 2,5 milionu korun. Přihlášky je možné posílat do 20. srpna.

„Projekty Proof-of-Concept (PoC) dávají akademikům příležitost dostat vědecké výsledky do reálné praxe. Nabízíme jim jak finanční podporu, individuální plán komercializace, tak i konzultace odborníků na transfer technologií,“ vysvětluje Petr Kubečka, vedoucí oddělení transferu technologií Vědeckotechnického parku UP. „Pro zájemce organizujeme 31. července seminář, kde se dozvědí vše potřebné. Přihlaste se do výzvy a získejte zkušenost s technologickým transferem,“ dodává Kubečka.

V kontinuální výzvě mohou být podpořeny všechny projekty vědeckých týmů, které nejsou již financovány z jiných zdrojů a jsou zaměřeny na získání funkčního prototypu, ověřené technologie, průmyslově právní ochrany, případně licence komerčnímu subjektu.

Žadatelé mohou být pouze zaměstnanci, případně studenti doktorského studia, kteří budou po celou dobu řešení projektu v zaměstnaneckém nebo studentském poměru s Univerzitou Palackého. Předpokládané zahájení řešení vítězných projektů je od října 2018.

Více informací o výzvě, projektech PoC, včetně registrace na seminář, naleznete ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)