Programy CŽV opatřené mikrocertifikátem

Flexibilní vzdělávání pro potřeby současné společnosti

Mikrocertifikáty představují moderní a flexibilní formu vzdělávání, která reaguje na aktuální požadavky trhu práce a společnosti. Jedná se o specializované vzdělávací kurzy malého rozsahu, které jsou hodnoceny ECTS kredity. Tyto kurzy umožňují účastníkům si rychle a efektivně osvojit specifické znalosti a dovednosti v různých oblastech.

Na základě své flexibility mikrocertifikáty podporují celoživotní vzdělávání a nabízejí možnost kombinace různých oborů, což účastníkům umožňuje postupně budovat personalizované portfolio dovedností. Tento koncept je navržen tak, aby vyhověl potřebám jednotlivců hledajícím profesní rozvoj a udržitelnou konkurenční výhodu na dynamickém trhu práce.

Mikrocertifikáty tedy reprezentují inovativní přístup ke vzdělávání, který kombinuje praktičnost, časovou flexibilitu a relevanci k aktuálním potřebám společnosti. Tento model vzdělávání se snaží zájemcům nabídnout moderní vzdělávací možnosti a přispět tak k rozvoji jejich profesní kariéry.

Nabídka kurzů

Všechny mikrocertifikáty Univerzity Palackého v Olomouci jsou zveřejněny ve veřejně přístupném online katalogu.


Více informací naleznete na Portále celoživotního vzdělávání (po přihlášení)

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)