Soutěž o nejlepší diplomovou a bakalářskou práci zaměřenou na Polsko (do 16.12.2019)

Pátek 29. listopad 2019, 11:46

Polský institut v Praze vyhlašuje pro studenty magisterských a bakalářských oborů soutěž o nejlepší diplomovou a bakalářskou práci zaměřenou na Polsko. Přihlášeny mohou být práce obhájené v akademickém roce 2018/2019, jejichž téma je spojeno s Polskem a jejichž obsah se Polsku ve značné míře věnuje. Soutěž probíhá ve dvou kategoriích a je určena pro studenty, kteří svou diplomovou nebo bakalářskou práci obhájili na následujících institucích a oborech:

 

Kategorie I. – Polonistiky
Kategorie II. – Další obory vysokých škol v České republice (podrobnosti v pravidlech soutěže) 

Odměna pro nejlepší práce v kategorii I. a II.:
Vítězná diplomová práce: 15.000 Kč
Vítězná bakalářská práce: 10.000 Kč

 

Diplomové a bakalářské práce mohou přihlásit jejich autoři nebo vedoucí práce (se souhlasem autora) v termínu do 16.12.2019. Přijímají se práce zaslané elektronicky ve formátu pdf (jiný formát po dohodě) na adresu: praga@instytutpolski.org

Výsledky budou zveřejněny do 31. 3. 2020 na www.polskyinstitut.cz.  O místě a termínu slavnostního předávání budeme informovat.

Se srdečným pozdravem,

Lucie Zakopalová

 

Programové oddělení / Dział programowy

Polský institut v Praze / Instytut Polski w Pradze

Tel. +420 224 219 875 / Mobil: +420 776 259 323

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)