Mgr. Jan Ciosk, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633220

Katedra germanistiky

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

3.38

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
úterý 14:00–15:00 3.38
středa 15:00–16:00 3.38
KNIHA - CELEK
Krappmann M., Buršová M., Šimůnek V., Ciosk J., Voda Eschgfäller S., Bačuvčíková P., Peštová A. Übersetzen und Dolmetschen in der Unterrichtspraxis. In Bačuvčíková P., Voda Eschgfäller S. (Eds.) 2023.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
Ciosk J. TRANSIUS, Geneva. 2022.
PŘEKLAD
Ciosk J. Die Zeichensysteme. 2023.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Seminar zur Diplomarbeit 1 KGN/BP1 LS Se 2
Fachdolmetschen konsekutiv 2 KGN/FD2B LS Se 2
Nácvik konsekutivního tlumočení 3 KGN/NK3A LS Se 2
Němčina pro začátečníky 2 KGN/NZ2 LS Cv 2
Němčina pro začátečníky 2 KGN/93NZ2 LS Cv 2
Übersetzung von Fachtexten 2 KGN/UF2C LS Se 2
Übersetzung von Fachtexten 3 KGN/UF3C LS Se 2
Morphosyntax 1 KGN/1MO1 ZS Se 4
Morphosyntax 2 KGN/1MO2 LS Se 4
Překladatelský sem. 3 - veřejná správa KGN/PR3C ZS Se 2
Překladatelský sem. 6 - překlady do NJ KGN/PR6A LS Se 2
Übersetzung von Fachtexten 3 KGN/UF3G ZS Se 2
Übersetzung von Fachtexten 3 KGN/UF3H LS Se 2
Übersetzung von Fachtexten 2 KGN/UF2G ZS Se 2
Übersetzung von Fachtexten 2 KGN/UF2H LS Se 2
Překladatelský sem. 6 - překlady do NJ KGN/PR6F LS Se 2

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)