GERMANY - 3rd Summer School – Greifswald Summer

Středa 29. březen 2017, 12:30 – Text: -kh-

This year 3rd Summer School will be held from the 31st July – 6th October and all students and young professionals as well as researchers are more than welcome to join.

This summer course is combining German language classes several different levels with an extensive programme of workshops, cultural events and excursions.

The modularized structure allows participants to choose 1-4 modules, one module takes 2 weeks. You will be visiting language classes 20h a week in a level of your capability, between A1 – B2/C1. Voluntary workshops to introduce the participants to Germany and the German culture, e.g. food, music, environment will be offered in the afternoon. Through cultural activities and weekly excursions we want to extend their intercultural knowledge, bringing you together with locals and internationals.

For all exchange students from partner universities, who are about to start their semester abroad at the University of Greifswald, the fourth module will be free of charge.

For further information about the program, costs etc. please see our website.
The registration deadline is the 31st May 2017. Please use this link to register.

If there are any questions left, please contact greifswaldsummer@uni-greifswald.de

See the current programme flyer for Greifswald Summer 2017:

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)