Mgr. Petra Bačuvčíková, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633221

Katedra germanistiky

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

3.46

Odborný asistent

PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Bačuvčíková P. Übersetzung von Kollokationen in österreichischen und tschechischen Gerichtsentscheidungen. Deutsche Phraseologie und Parömiologie im Kontakt und im Kontrast II. Beiträge der II. internationalen Tagung zur Phraseologie und Parömiologie in Wroclaw/Polen, 23.-25.Mai 2019. 2020.
Bačuvčíková P. Kommunikation über Videoblogs. Experimentierräume in der deutschen Sprachwissenschaft. 2019.
KNIHA - CELEK
Bačuvčíková P., Voda Eschgfäller S. Übersetzen und Dolmetschen in der Unterrichtspraxis. In Bačuvčíková P., Voda Eschgfäller S. (Eds.) 2023.
Krappmann M., Buršová M., Šimůnek V., Ciosk J., Voda Eschgfäller S., Bačuvčíková P., Peštová A. Übersetzen und Dolmetschen in der Unterrichtspraxis. In Bačuvčíková P., Voda Eschgfäller S. (Eds.) 2023.
KAPITOLA V KNIZE
Bačuvčíková P. Der Sprecherwechsel als Zeichen von Kompetitivität und Kooperativität. Deutsche Sprache im Wandel der Jahrhunderte. 2008.
Rinas K., Bačuvčíková P., Křížková Z. Über einige Verben mit ?variabel betonbaren? Präfixen. Eine korpuslinguistische Untersuchung. Deutsche Sprache im Wandel der Jahrhunderte. 2008.
ZÁVĚREČNÁ PRÁCE
Procházková K. Das Erbrecht als Bereich der Übersetzung vom Deutschen ins Tschechische. In Bačuvčíková P. (Eds.) 2022.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)