Mgr. Jan Halák, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

 

Katedra filozofie

Filozofická fakulta

Křížkovského 12

Odborný asistent

ČLÁNEK
Halák J. La parole opérante come spécification de l'intentionnalité motrice chez Merleau-Ponty. Studia Universitatis Babes-Bolyai Philosophia. 2021.
Halák J. Merleau-Ponty on Embodied Subjectivity from the Perspective of Subject-Object Circularity. Acta Universitatis Carolinae. Kinanthropologica. 2016.
Halák J. Towards the world: Eugen Fink on the cosmological value of play. Sport, Ethics and Philosophy. 2016.
Halák J. Beyond things: The ontological importance of play according to Eugen Fink. Journal of the Philosophy of Sport. 2015.
KAPITOLA V KNIZE
Halák J. Body Schema Dynamics in Merleau-Ponty. Body Schema and Body Image: New Perspectives. 2021.
Halák J. Learning as differentiation of experiential schemas. Experiential Learning and Outdoor Education: Traditions of Practice and Philosophical Perspective. 2020.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Halák J., Puc J., Di Fazio C. Enactivism and Phenomenology: State of the Dialog. 2021.
Halák J., Borecký F. Merleau-Ponty at the Collège de France. 2018.
Němčík P., Halák J. 2nd Czech Philosophy of Sport Conference. 2013.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)