Mgr. Jan Halák, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585633194, 604606957

Katedra filozofie

Filozofická fakulta

Křížkovského 12

3.35

Odborný asistent

ČLÁNEK
Halák J. La parole opérante come spécification de l'intentionnalité motrice chez Merleau-Ponty. Studia Universitatis Babes-Bolyai Philosophia. 2021.
Halák J. Merleau-Ponty on Embodied Subjectivity from the Perspective of Subject-Object Circularity. Acta Universitatis Carolinae. Kinanthropologica. 2016.
Halák J. Towards the world: Eugen Fink on the cosmological value of play. Sport, Ethics and Philosophy. 2016.
Halák J. Beyond things: The ontological importance of play according to Eugen Fink. Journal of the Philosophy of Sport. 2015.
KAPITOLA V KNIZE
Halák J. Body Schema Dynamics in Merleau-Ponty. Body Schema and Body Image: New Perspectives. 2021.
Halák J. Learning as differentiation of experiential schemas. Experiential Learning and Outdoor Education: Traditions of Practice and Philosophical Perspective. 2020.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Halák J., Puc J., Di Fazio C. Enactivism and Phenomenology: State of the Dialog. 2021.
Halák J., Borecký F. Merleau-Ponty at the Collège de France. 2018.
Němčík P., Halák J. 2nd Czech Philosophy of Sport Conference. 2013.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)