Úřední deska

Volba děkanky/děkana FF UP

Vyhlášení řízení o návrhu na jmenování děkankou/děkanem Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci pro funkční období 2026–2030

AS FF UP na svém zasedání dne 3. září 2025 zahajuje v souladu s čl. 5 odst. 1 Jednacího řádu AS FF UP řízení o návrhu na jmenování děkankou/děkanem FF UP pro funkční období od 1. února 2026 do 31. ledna 2030.

 

Pro účely řízení o návrhu na jmenování děkankou/děkanem FF UP zřizuje AS FF UP ze svých řad zvláštní komisi k řízení o návrhu na jmenování děkankou/děkanem FF UP (dále jen „zvláštní komise“), a to ve složení:

Zvláštní komise zajišťuje:

  1. ověření splnění zákonných podmínek kladených na osobu kandidátky/kandidáta na funkci děkanky/děkana FF UP,
  2. sestavení seznamu kandidátek/kandidátů na funkci děkanky/děkana,
  3. ve spolupráci s AS FF UP řádnou propagaci voleb v předvolebním období,
  4. další činnosti spojené s řízením o návrhu na jmenování děkankou/děkanem.

 

Právo podat návrh na kandidátku/kandidáta na funkci děkanky/děkana má každá členka/každý člen či skupina členek/členů akademické obce FF UP.

Návrh musí obsahovat (formulář návrhu je přílohou č. 1 tohoto usnesení):

  1. jméno a příjmení kandidátky/kandidáta,
  2. další údaj, je-li to třeba k jednoznačnému určení kandidátky/kandidáta.

Návrh musí být podán zvláštní komisi písemně nebo prostřednictvím e-mailové adresy UP nejpozději do termínu, který je uveden v harmonogramu voleb. Zvláštní komise ověří, zda kandidátky/kandidáti na funkci děkanky/děkana splňují zákonné náležitosti a požadavky kladené vnitřními předpisy UP a fakulty, přičemž čl. 28 odst. 6 Jednacího řádu AS UP platí obdobně. Zvláštní komise je povinna v přímém a nezprostředkovaném styku s navrženou kandidátkou/navrženým kandidátem na funkci děkanky/děkana zajistit její/jeho osobní souhlas s kandidaturou. Elektronický podpis, příp. vyjádření souhlasu prostřednictvím e-mailové adresy UP zvláštní komisi může nahradit vlastnoruční podpis navrhované/navrhovaného.

 

Jednotlivé organizační kroky při volbě kandidáta na funkci děkanky/děkana FF UP stanoví harmonogram voleb, který je součástí tohoto usnesení.

Harmonogram voleb děkanky/děkana

  1. Vyhlášení voleb: 3. září 2025
  2. Předkládání návrhů kandidátek/kandidátů na funkci děkanky/děkana FF UP prostřednictvím zvláštní komise v termínu: do 3. října 2025 do 15.00.
  3. Komise ověří, zda návrh splňuje předepsané formální náležitosti, a to do 8. října 2025 do 15:00 (ověření, zda navržená kandidátka/navržený kandidát na funkci děkanky/děkana FF UP splňuje náležitosti stanovené obecně závaznými právními předpisy).
  4. Komise sestaví abecední seznam kandidátek/kandidátů na funkci děkanky/děkana FF UP a zveřejní seznam na Úřední desce FF UP v termínu do 10. října 2025 do 15.00.
  5. Termín pro zveřejnění tezí volebních programů kandidátek/kandidátů na webových stránkách FF UP – 10. října 2025 do 15.00.
  6. Veřejná prezentace kandidátek/kandidátů na funkci děkanky/děkana FF UP a diskuze akademické obce FF UP s kandidátkami/kandidáty se uskuteční dne 15. října 2025 v 15.00.
  7. Prezentace kandidátek/kandidátů na funkci děkanky/děkana FF UP před AS FF UP a první, případně druhé a třetí kolo voleb kandidátky/kandidáta na děkanku/děkana FF UP se uskuteční dne 21. října 2025 ve 13.15.
  8. Výsledky voleb a protokol o volbě kandidátky/kandidáta na funkci děkanky/děkana FF UP včetně podkladů pro jmenování děkankou/děkanem FF UP postoupí předseda AS FF UP rektorovi v termínu do 3. listopadu 2025.
  9. Pokud se AS FF UP ani ve třetím kole neusnese, kterou kandidátku/kterého kandidáta navrhne rektorovi UP ke jmenování děkankou/děkanem FF UP, bude vyhlášeno opakované řízení o návrhu na jmenování děkankou/děkanem FF UP.

Formulář návrhu


Vyhlášení voleb do Akademického senátu FF UP

Akademický senát Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci na svém zasedání 1. 10. 2025 vyhlásil volby do Akademického senátu FF UP na funkční období od 1. ledna 2026 do 31. prosince 2028 (přijatá usnesení zde).

Volby se uskuteční od čtvrtka 27. listopadu 2025 od 00.00 hod. do úterý 2. prosince 2025 do 16.00 hod. elektronickou formou prostřednictvím univerzitního systému (volební aplikace bude dostupná na www.volby.upol.cz).

Volební komise

Pro organizaci voleb byla ustanovena volební komise ve složení:

  • Mgr. David Broul (katedra politologie a evropských studií) – předseda
  • prof. PhDr. Tomáš Nejeschleba, Ph.D. (katedra filozofie)
  • PhDr. Pavel Kreisinger, Ph.D. (katedra historie)
  • Mgr. Daniela Ostrá, Ph.D. (katedra politologie a evropských studií)
  • Mgr. Tommy Šmerda (katedra historie)
  • Bc. Tadeáš Sęk (katedra politologie a evropských studií)
  • Mgr. Petra Bezděková (katedra politologie a evropských studií)

Podávání kandidátních návrhů

Návrhy na kandidáty a kandidátky je možné podávat od 3. října 2025 do 3. listopadu 2025 do 16.00 hod.
Podání lze učinit:

  • elektronicky prostřednictvím univerzitního e-mailu na adresu předsedy volební komise, nebo
  • fyzicky k rukám předsedy volební komise.

Formulář návrhu kandidáta je k dispozici zde.

Voliči a složení senátu

  • Voličem je každý akademický pracovník a student fakulty, který je členem akademické obce FF UP k prvnímu dni voleb.
  • Senát má celkem 21 členů:
    • 14 senátorů volených z řad akademických pracovníků,
    • 7 senátorů volených z řad studentů.
  • Akademičtí pracovníci volí 11 senátorů-akademických pracovníků, studenti volí 3 senátory-akademické pracovníky a 7 senátorů-studentů.

Volby se řídí Volebním řádem AS FF UP, který je k dispozici zde.

Etický kodex volební kampaně

  • Kampaň probíhá férovými prostředky, bez útoků a nátlaku.
  • Obsah kampaně má odpovídat postavení a pravomocím AS FF UP.
  • Podoba kampaně má být hodna akademického prostředí.
  • Kampaň nesmí probíhat během výuky a zkoušení.
  • Elektronické systémy a databáze fakulty nesmí být ke kampani zneužívány.
  • Kampaň nesmí být financována z univerzitních prostředků.
  • Hlasování nesmí být organizováno v době výuky a zkoušení, bezprostředně před nimi a po nich.
  • Mandát senátora AS FF UP nesmí vykonávat osoby zastávající vedoucí, manažerské či volené funkce na jiných fakultách či univerzitách.


Výběrová řízení

Nejsou k dispozici žádné zprávy.

Náhradní doručení

BALCÁRKOVÁ Alžběta, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-294563/2910-2025/VV uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

RUSNYÁK Radovan, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-302841/2910-2025/VV uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

PODORVANOV Vadym, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-294997/2910-2025/EG uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

JINDRA Šimon, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-294989/2910-2025/EG uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

Bc. BERDIEVA Polina, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-294979/2910-2025/EG uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

Bc. ZAMAZALOVÁ Olena Vitalijivna, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-295010/2910-2025/EG uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

HÁJKOVÁ Kristýna, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-292055/2910-2025/HR uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

B.A. LAHNO Stanislav, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-291487/2910-2025/LP uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)

Bc. DOLEŽAL Matěj, doporučená zásilka s dodejkou, č. j. UPOL-291478/2910-2025/LP uložena na Studijním oddělení FF UP, Křížkovského 10, 771 40 Olomouc.
Oznámení vyvěšeno dne   3. 10. 2025, oznámení bude sňato dne 20. 10. 2025 (poslední den lhůty)



Předpisy a normy

Vnitřní předpisy

Číslo normy Název Účinnost od
FF-A-25/08 Volební řád Akademického senátu Filozofické fakulty v Olomouci 27.6.2025
FF-A-25/06 Statut Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci 26.6.2025
FF-A-16-01-N01 Novela č. 1 Jednacího řádu Vědecké rady FF UP 12.1.2021
FF-A-16-01-ÚZ01 Jednací řád Vědecké rady FF UP - I. úplné znění 12.1.2021
VP-01-2017-ÚZ01 Jednací řád Akademického senátu FF UP - I. úplné znění 8.1.2021
VP-01-2017-N01 Novela č. 1 Jednacího řádu Akademického senátu FF UP 5.1.2021
VP-01/2017 Jednací řád Akademického senátu FF UP 9.1.2017
JŘ-1/2016 Jednací řád Vědecké rady FF UP 5.10.2016
ST-01/2015 Statut Jazykové školy FF UP 29.6.2015
ST-04/2015 Statut Institutu celoživotního vzdělávání FF UP 29.6.2015
ST-03/2015 Statut Letní školy slovanských studií 29.6.2015
ST-02/2015 Statut Centra jazykového vzdělávání FF UP 19.4.2015

Vnitřní normy

Číslo normy Název Účinnost od
FF-B-25/18 Příkaz děkana 01/2025 k provedení inventarizace majetku, materiálových a dokladových inventarizací v roce 2025 3.10.2025
FF-B-25/17 Správa výzkumných dat na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci 24.9.2025
FF-B-25/15 Hlášení škod a řešení škodních případů na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci 18.9.2025
FF-B-25/16 Metodický pokyn tajemnice ke stanovení osob odpovědných za movitý hmotný majetek užívaný FF 18.9.2025
FF-B-25/09 Stipendium na podporu studia ukrajinských studentů na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci na období září - listopad 2025 2.9.2025
FF-B-25/10 Stipendium na podporu mimořádně nadaných studentů FF UP v Olomouci v roce 2025 2.9.2025
FF-B-18/06-N05 Novela č. 5 k vnitřní normě FF-B-18/06 děkana Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ke Stipendijnímu řádu Univerzity Palackého v Olomouci 1.9.2025
FF-B-24/18-ÚZ01 Směrnice děkana - způsoby úhrady režijních nákladů a spoluúčasti v institucionálních projektech a v projektech účelové podpory (1. úplné znění) 1.9.2025
FF-B-24/18-N01 Novela č. 1 Směrnice děkana - způsoby úhrady režijních nákladů a spoluúčasti v institucionálních projektech a v projektech účelové podpory 28.8.2025
FF-B-25/07 Organizační řád Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci 27.6.2025
FF-B-25/05 Právo uchazeče nahlédnout do spisu o přijímacím řízení pro AR 2025/2026 21.5.2025
FF-B-25/04 Postup započtení praxe vykonané v jiném než akreditovaném zařízení v rámci akreditovaného kvalifikačního kurzu Psycholog ve zdravotnictví na FF UP v Olomouci 30.4.2025
FF-B-25/02 Pravidla krátkodobých pronájmů na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci 14.3.2025
FF-B-18/01-ÚZ02 Metodický pokyn tajemnice 1/2018: Režimová opatření - provoz vrátnic/recepcí v mimopracovních dnech a v nočních hodinách v budovách FF UP 14.3.2025
FF-B-18/01-N01 Novela č. 1. Metodický pokyn tajemnice č. 1/2018: Režimová opatření - provoz vrátnic/recepcí v mimopracovních dnech a v nočních hodinách v budovách FF UP 14.3.2025
FF-B-24/09-ÚZ02 Pravidla pro předkládání návrhů odměn z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr na FF UP v Olomouci 3.3.2025
FF-B-24/09-N01 Novela č. 1 - Pravidla pro předkládání návrhů odměn z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr na FF UP v Olomouci 3.3.2025
FF-B-22/03-N02 Rozhodnutí děkana o pověření rozsahu pravomocí proděkanek a proděkanů FF UP při zastupování děkana FF UP a jejich jednání jménem FF UP 8.1.2025
2023 Výroční zpráva o činnosti FF UP za rok 2023 13.11.2024
FF-B-24/16 Metodický pokyn děkana FF UP k pravidlům výkonu práce na dálku 1.11.2024
FF-B-24/14 Příkaz děkana 01/2024 k provedení inventarizace majetku, materiálových a dokladových inventarizací v roce 2024 17.10.2024
1/2024 Metodický pokyn tajemnice č. 1/2024. Pokyny k účetní závěrce za rok 2024 9.10.2024
FF-B-24/13 Hospodaření v režimu ostatní hlavní a doplňkové činnosti na FF UP 2.10.2024
FF-B-24/09 Pravidla pro předkládání návrhů odměn z dohod o pracíh konaných mimo pracovní poměr na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci 1.9.2024
FF-B-24/06 Statut Etického panelu Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci pro výzkum 25.4.2024
FF-B-18-06/N04 Novela č. 4 vnitřní normy FF-B-18/06 děkana Filozofické fakulty ke Stipendijnímu řádu Univerzity Palackého v Olomouci 1.2.2024
FF-B-24/01 Tvůrčí volno na FF UP 25.1.2024
FF-B-23-08 Vnitřní norma Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci k provedení Studijního a zkušebního řádu Univerzity Palackého v Olomouci a vnitřní normy UP R-B-17/08 Zadání tématu, odevzdávání a evidence údajů o bakalářské, diplomové, disertační práci a 15.9.2023
FF-B-23/02 Pravidla pro podávání a zpracování elektronických žádostí o uznání předmětů v rámci IS STAG na FF UP v Olomouci 21.2.2023
FF-B-23/01 Směrnice děkana Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ke službám UPLIFT 17.1.2023
FF-B-22/09 FF-B-22/09 Příkaz děkana 01/2022 k provedení inventarizace majetku, materiálových a dokladových inventarizací v roce 2022 3.10.2022
FF-B-21-01-N01 Novela č. 1 k vnitřní normě FF-B-21/01 opatření děkana FF UP v Olomouci k motivační spoluúčasti kateder při realizaci doktorských studijních programů 20.9.2022
FF-B-22/07 Zkouška z cizího jazyka v doktorských studijních programech 1.7.2022
FF-B-18/06-ÚZ03 Vnitřní norma děkana Filozofi cké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ke Stipendijnímu řádu Univerzity Palackého v Olomouci (III. úplné znění) 22.6.2022
FF-B-18/06-No3 Novela č. 3 k vnitřní normě FF-B-18/06 děkana Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ke Stipendijnímu řádu Univerzity Palackého v Olomouci 15.6.2022
FF-B-22/04 Vnitřní norma děkana Filozofi cké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci k aplikaci režimu zaměstnaneckých děl v oblasti publikování výsledků vědy a výzkumu 1.5.2022
2/2021 Metodický pokyn tajemnice_2_2021_roční závěrka 12.11.2021
FF-B-21/06 FF-B-21/06 - Opatření děkana FF UP k vykazování výsledků Juniorských grantů UP v Olomouci 2.11.2021
FF-B-21/05 FF-B-21-05_Příkaz děkana k inventarizaci majetku_2021 1.10.2021
FF-B-21/03 FF-B-21-03_Vnitřní norma FF UP k provedení Studijního a zkušebního řádu UP 20.9.2021
FF-B-21/02 FF-B-21_02_Vnitřní norma_Právo uchazeče nahlédnout do spisu o příjímacím řízení 2021 22.6.2021
FF-B-18-06-ÚZO1 FF-B-18-06-ÚZO1_Vniřní norma děkana ke Stipendijnímu řádu UP_úplné znění 11.11.2020
FF-B-18-06-N01 FF-B-18-06-N01_Novela_ke Stipendijnímu řádu UP 11.11.2020
FF-B-20-03 Statut Etického panelu FF UP 16.10.2020
FF-B-20/01 Vnitřní norma_Ombudsman Filozofické fakulty 16.7.2020
SD-01/2015 Směrnice děkana o zřízení funkce Ombudsmana FF UP 26.6.2020
FF-B-19/01 Příkaz děkana_Provoz služebních motorových vozidel 1.10.2019
FF-B-18/02 Metodický pokyn tajemnice_Pravidla pronájmů FF UP 3.9.2018
FF-B-18/01 Metodický pokyn tajemnice provoz vrátnic_režimová opatření_2018 1.9.2018
Dodatek č. 1 k SD-02/2010 Dodatek č. 1 k Směrnici děkana o hospodaření v režimu ostatní hlavní a doplňkové činnosti na FF UP 1.1.2017
SD-02/2016 Směrnice děkana o zásadách čerpání Fondu pro podporu vědecké činnosti FF UP 13.5.2016
Seznam akreditovaných studijních programů FF UP Seznam akreditovaných studijních programů FF UP 1.5.2016
SD-03/2015 Směrnice děkana o uznávání kreditů v rámci zahraničních studentských mobilit 13.10.2015
SD-01/2015 Směrnice děkana o zřízení funkce Ombudsmana FF UP 26.6.2015
Příloha č. 2 ke Statutu FF UP ST-02/2016 Seznam oborů, ve kterých je UP oprávněna konat habilitační řízení nebo řízení ke jmenování profesorem 9.3.2015
SD-03/2014 Směrnice děkana o ediční činnosti FF UP 1.7.2014
SD-02/2010 Směrnice děkana o hospodaření v režimu ostatní hlavní a doplňkové činnosti na FF UP 1.10.2010

Plný seznam vnitřních předpisů a norem FF UP
(včetně již neúčinných, s daty platnosti a účinnosti)

Výroční zprávy o činnosti

Číslo normy Název Účinnost od
2023 Výroční zpráva o činnosti FF UP za rok 2023 13.11.2024
2022 Výroční zpráva o činnosti Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci za rok 2022 28.2.2024
2021 Výroční zpráva o činnosti Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci za rok 2021 1.1.2022
2020 Výroční zpráva o činnosti FF UP za rok 2020 8.12.2021
2019 Výroční zpráva o činnosti FF UP za rok 2019 1.1.2019
2018 Výroční zpráva o činnosti FF UP za rok 2018 1.1.2018
2017 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2017 1.1.2017
2016 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2016 1.1.2016
2015 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2015 1.1.2015
2014 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2014 1.1.2014
2012 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2012 1.1.2012
2013 Výroční zpráva o činnosti FF za rok 2013 1.1.2012

Výroční zprávy o hospodaření

Číslo normy Název Účinnost od
2023 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2023  
2022 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2022  
2021 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2021  
2020 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2020  
2019 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2019  
2018 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2018  
2017 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2017  
2016 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2016  
2015 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2015  
2014 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2014  
2013 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2013  
2012 , přílohy Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2012  
2011 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2011  
2010 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2010  
2009 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2009  
2008 Výroční zpráva o hospodaření FF za rok 2008  

 


Bezpečnost na UP

  • Probíhají pravidelná setkávání Pracovní skupiny k zajištění bezpečnosti na UP složené ze zástupců rektorátu, fakult a dalších součástí univerzity.
  • Byla obsazena pozice profesionální vedoucí bezpečnostního oddělení na RUP (Mgr. Jitka Langová).
  • Bezpečnostní oddělení RUP spolupracuje s odborníkem na téma bezpečnosti Ing. Milošem Drdlou.
  • V následujících dnech bude UPlikace rozšířena o krizový modul k rozeslání bezpečnostního upozornění všem uživatelům. O spuštění modulu bude akademická obec informována na všech komunikačních kanálech UP i v samotné UPlikaci. Modul bude nově funkční i pro THP pracovníky.
  • Vznikl manuál pro kontaktní pracovníky (recepce, vrátnice), který je dostupný na některých konkrétních budovách (např. RUP). Probíhá jeho personalizace pro další budovy a následovat bude dodání na většinu relevantních míst.
  • Byl zaveden nový systém zpětné evidence bezpečnostních incidentů na UP.
  • Aktuálně fakulty a další součásti připomínkují připravenou metodiku Zajištění bezpečnosti měkkého cíle při organizaci hromadných akcí na UP.
  • U větších akcí je nezbytné jejich včasné nahlašováním Policii ČR prostřednictvím Mgr. Langové (j.langova@upol.cz).
  • Jsou připraveny letáky „Co dělat v případě…“ s fakultními mutacemi v CZ i v EN k vyvěšení na web i nástěnky budov.
  • Proběhly cvičné evakuace (KUP) a chystány jsou další, mimo jiné i v budovách FF UP.
  • Byla posílena identifikace osob na vchodech několika budov FF UP a zesílena protipožární opatření.
  • V nadcházejících měsících budou průběžně jsou nabízeny kurzy pro studující, videa i COOC semináře na téma bezpečnosti měkkých cílů a první pomoci.
  • Na pokladně FF UP je stále možné vyzvednout si osobní alarmy určené pro všechny zaměstnance
  • Byla zřízena speciální bezpečnostní linka pro případ krizového stavu na FF UP (585 63 36 36) a pro hromadnější akce nabízíme možnost výroby bezpečnostní kartičky/visačky pro organizátory se základními instrukcemi a aktuálními kontakty.
  • Jakmile bude komplex opatření ze strany rektorátu připraven ke komunikaci, budeme jej co nejsrozumitelněji propagovat.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)